Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy

poniedziałek, 12 lipca 2010

Namiastka wakcji czyli kolejny długi weekend

Planów na urlop nie mam , ale pogoda i okoliczności sprzyjają aby się wyrwać z domu. Niektórzy wiedzą ,ze w piątek był jarmark w Gostyninie , więc tak sterując  działaniami służbowymi najpierw trafiłam do Płocka a potem do Gostynina gdzie spotkałam sie z Moniką . Ja Monikę znam od dawna , tzn w wymiarze netowym. Znalazłam kiedys jej tutorial jak zrobic kotka z masy solnej. A potem okazało sie jak załozyłam  swojego bloga ,ze tutaj tez ja mozna spotkac. Monika jest niesamowita osoba, która z radościa dzieli sie tym co robi i okazuje jak wspaniałe oblicze i  nie skrępowane może mieć sztuka :)
A teraz w Gostyninie miałam okazję spotkać się z Moniką i jej arcydziełami , tak  rewelacyjnie gładkiej masy solnej to ja nigdy nie widziałam , magnesy zauroczą każdego , króliki rozkoszne .. frajerzy co się nie poznali.
Tak wiec kilka zdjec z jarmarku...  oto Monika z jej pracami


po jarmarku mieliśmy z K. jechać nad morze ale pogoda była tak piękna  i okolica tak wspaniała ,żę zatrzymalismy się w Głęboczku koło Brodnicy .. było bajecznie\..

pozdrawiam serdecznie , a na koniec  bardzo luźny projekt prezentu imieninowego dla  mojej siostry

4 komentarze:

  1. Fotki piekne,,,okolica cudowna,prezent dla "siory" bostwo,,,,,,,a na temat spotkania coz moge powiedziec ....pozazdroscic!

    OdpowiedzUsuń
  2. A mówiłam, że kiepsko wychodzę na zdjęciach:) Ale przynajmniej mam otwarte oczęta.
    Ja wciąż się uśmiecham na myśl o naszym spotkaniu! Mam nadzieję, że nie ostatnim!
    A miejsca zatrzymania przecudne. Nad morze może kiedyś dojedziesz:)
    Buziaczki***

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę bajecznie!!! Piękna okolica. Prace Moniki super, fajnie wyszła na zdjęciach! Pozdrawiam:}

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej ! Bardzo przepraszam, że piszę komentarz nie na temat Twojego wpisu ale mam bardzo dużą prośbę. Chcę zrobić prezent dla mojej dziewczyny, która jest teraz za granicą i tym samym sprawić jej radość kiedy wróci. Jednakże by to zrobić potrzebuję do tego Twojej pomocy. Zgodzisz się mi pomóc ?

    Jeśli tak podaję linka:

    [LINK] -> PREZENT DLA KURCZAKA

    OdpowiedzUsuń

Etykiety